ОДНІЄЮ З НАЙЕФЕКТИВНІШИХ ФОРМ РОБОТИ Є МЕТОДИЧНІ ОБ’ЄДНАННЯ

 

У 2023-2024 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ В ГІМНАЗІЇ ДІЮТЬ 6 МЕТОДИЧНИХ ОБ`ЄДНАНЬ УЧИТЕЛІВ

 

МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ СУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ 

ПРОБЛЕМА, НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЄ МО «ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ, ВПРОВАДЖЕННЯ ІНОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ СУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ ДЛЯ РОЗВИТКУ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТА КРЕАТИВНОЇ ОСОБИСТОСТІ»

МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

ПРОБЛЕМА, НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЄ МО «ПОЛІПШЕННЯ ЯКОСТІ ТА ПРАКТИЧНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ. ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ КОМП`ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ З МЕТОЮ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОПТИМАЛЬНИХ УМОВ ДЛЯ ОПАНУВАННЯ ІНОЗЕМНИМИ МОВАМИ НА РІВНІ, ДОСТАТНЬОМУ ДЛЯ ЗДОБУТТЯ ОСВІТИ І ПРОФЕСІЇ, САМОРОЗВИТКУ ТА ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ, БАГАТОМОВНОЇ ТА ПОЛІКУЛЬТУРНОЇ ОСОБИСТОСТІ»

МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ

ПРОБЛЕМА, НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЄ МО « ФОРМУВАННЯ ТА ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ТВОРЧОГО ПЕДАГОГА ЯК УМОВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗВИТКУ ЖИТТЄВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ» 

МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ХУДОЖНЬО – ОЗДОРОВЧОГО ЦИКЛУ

ПРОБЛЕМА, НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЄ МО «ОНОВЛЕННЯ ПРИНЦИПІВ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІН ХУДОЖНЬО-ОЗДОРОВЧОГО ЦИКЛУ, ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ І ЗДОРОВОЇ ОСОБИСТОСТІ В УМОВАХ ПЕРЕХОДУ НА НОВИЙ ЗМІСТ НАВЧАННЯ»

МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ 

ПРОБЛЕМА, НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЄ МО «РОЗВИТОК КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНЦІЙ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА ЩОДО СТВОРЕННЯ УМОВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНИХ ЯКОСТЕЙ І ВИХОВАННЯ ПОЧУТТЯ ПАТРІОТИЗМУ У ШКОЛЯРІВ ЯК СКЛАДОВОЇ ЗАГАЛЬНО КУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ »

МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

ПРОБЛЕМА, НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЄ МО «ВІД ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЧЕРЕЗ ПЕДАГОГІЧНУ МАЙСТЕРНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ДО ФОРМУВАННЯ ВСЕБІЧНО РОЗВИНЕНОЇ  ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ»