МЕТОДИЧНА СЛУЖБА ШКОЛИ

Метою методичної роботи в школі є ріст рівня педагогічної майстерності вчителя й педагогічного колективу. Мета методичної служби школи : підвищення рівня педагогічної компетентності кожного вчителя й педагогічного колективу; надання дійової допомоги вчителям, класним керівникам у розвитку їх майстерності, як комплексу професійних знань, навичок та умінь для створення оптимальних умов всебічного розвитку учнів у сучасній школі. Керує цією роботою методична рада, діяльність якої регламентується ґрунтовно розробленим планом роботи.

Засідання методичної ради

СТРУКТУРА МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ ШКОЛИ

У ШКОЛІ СТВОРЮЄТЬСЯ ПОСТІЙНО ДІЮЧИЙ ДОРАДЧИЙ КОЛЕГІАЛЬНИЙ ОРГАН – ПЕДАГОГІЧНА РАДА. ПЕДАГОГІЧНА РАДА РОЗГЛЯДАЄ ПИТАННЯ УДОСКОНАЛЕННЯ І МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ, ПЛАНУВАННЯ ТА РЕЖИМУ РОБОТИ ШКОЛИ. ЦЕ ТВОРЧА ЛАБОРАТОРІЯ, ЩО ДОСЛІДЖУЄ І НАЦІЛЮЄ ПЕДКОЛЕКТИВ НА ПІДНЕСЕННЯ ЯКОСТІ Й ЕФЕКТИВНОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ, СТИМУЛЮЄ РОЗВИТОК ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ КОЖНОГО ВЧИТЕЛЯ, РІСТ ЙОГО ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ, СПРИЯЄ ДЕМОКРАТИЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ.

ДЛЯ РОЗВИТКУ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНЦІЙ У ВЧИТЕЛІВ В ОСЯГНЕННІ НОВОГО, СТИМУЛЮЮЧИ ЇХ ТВОРЧИЙ ПОТЕНЦІАЛ, ДОСЛІДЖУЮЧИ ОКРЕМІ ПИТАННЯ МЕТОДИКИ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ В ШКОЛІ, СТВОРЕНІ ОСВІТНІ ПРОЄКТИ:

 

«КРЕАТИВНЕ НАВЧАННЯ»

«ПРОЄКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ВАЖЛИВИЙ АСПЕКТ КОМПЕТЕНТНІСНОЇ ОСВІТИ ШКОЛЯРІВ»

 

 «ДІЯЛЬНІСТЬ СОЦІАЛЬНО – ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ЯК ПРІОРИТЕТНИЙ НАПРЯМОК В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ»